Αθήνα, 6 Αγούστου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 8/2013 (ΦΕΚ 3318 Β΄) και 10/2014 (ΦΕΚ 479 Β΄)
Στο πλαίσιο της διαδικασίας κινητικότητας
του προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας
και Θρησκευμάτων (Ανακοινώσεις 8/2013 και 10/2014) το ΑΣΕΠ ανακοινώνει
ότι, μετά το πέρας της υποβολής των αιτήσεων θεραπείας και ενστάσεων
αντιστοίχως και της εξέτασης αυτών από το αρμόδιο Τριμελές Ειδικό
Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα προέλευσης, προέβη στην υλοποίηση των
απαιτούμενων μεταβολών και στην κατάρτιση των αλφαβητικών πινάκων
διάθεσης και πινάκων υπαλλήλων που διατίθενται σε περισσότερες από μία
θέσεις.
Οι εν λόγω πίνακες διαβιβάσθηκαν στο
Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του φορέα προέλευσης και
αναρτώνται στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων
εκπαιδευτικών.
Οι οριστικοί πίνακες διάθεσης
και κατάταξης θα καταρτιστούν μετά τις κατ΄ αρμοδιότητα ενέργειες του
Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου του φορέα προέλευσης.
Ειδικότερα
και σύμφωνα με απόφαση του αρμόδιου Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού
Συμβουλίου, οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται δύο ή και περισσότερες
φορές εντός μιας ή και στις δύο Ανακοινώσεις (8/2013 και 10/2014) θα
κληθούν, από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να αποσύρουν
τη συμμετοχή τους από τις θέσεις που δεν επιθυμούν. Ακολούθως, οι
αρμόδιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα αποστείλουν στο
Α.Σ.Ε.Π. τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να τεθούν υπόψη του αρμόδιου
Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου για την έκδοση των οριστικών
πινάκων κατάταξης και διάθεσης των Ανακοινώσεων 8/2013 και 10/2014.
Κάτι νεότερο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς μετά από τόσο καιρό τι ακριβώς τους ενοχλεί στο ΥΠΑΙΘ με τους Νοσηλευτές, κι αυτό γιατί στις 6/11 ο Λοβέρδος επιτέθηκε στον Κοτσιφάκη λέγοντας, αυτός είναι Νοσηλευτής δεν μπορεί να μιλάει για παιδαγωγικά θέματα, ενώ ο ίδιος μπορεί, γιατί είναι πανεπιστημιακός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η ειδικότητα με τα περισσότερα παιδιά, υπάρχει μεγαλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων, έχει τους πιο μορφωμένους καθηγητές και "'έκοβε" πελάτες από τα ιδιωτικά. Αυτά φτάνουν για να υπάρχει αντίδραση από ολόκληρο το σύστημα.
ΔιαγραφήΡε παιδιά, τι γίνεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μας προσλάβουν πάλι ή όχι;
Θα φύγουμε από τη διαθεσιμότητα;
2 χρόνια συμπληρώνονται ήδη και δεν βλέπω καμμιά νομοθετική κίνηση για επανασύσταση του καταργηθέντος Τομέως Υγείας στα ΕΠΑ.Λ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάθαμε πως έγινε συνάντηση στο ΙΕΠ για τους τομείς που θα επαναλειτουργήσουν και για τις νέες αναθέσεις μαθημάτων. Συμμετείχαν διάφοροι. Μήπως θα έπρεπε να ενημερωθούμε σχετικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγινε για τις νέες αναθέσεις μαθημάτων και τα νέα ωρολόγια προγράμματα στα ΕΠΑΛ. Δείτε τις προτάσεις στο παρακάτω "λινκ": http://vukentra.gr/images/ekpaideftika/epaggelmatki/IEP_ANAL._PROGRAMMATA_EPAL_%2026.5.2015.pdf
ΔιαγραφήΤι λένε οι 18.10
10 ΩΡΕΣ εργαστήριο στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα για τη Β΄ λυκείου του ΕΠΑΛ
ΔιαγραφήΠάλι "κάποιοι" νομίζουν ότι θα τη φέρουν στο σύνολο.
ΔιαγραφήΤα αυξημένα προσόντα είναι στο γλείψιμο, στον κακό συνδικαλισμό και στο ρουφιάνεμα;
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9D%CE%9F%CE%A1%CE%9F%CE%9E%CE%9B%CE%94-%CE%A5%CE%9E%CE%94?inline=true
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ; "ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΜΕ"; ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσοχή! Απαιτείται διαρκής επαγρύπνηση! Εξ αιτίας του αρβανιτόπουλου η θέση μας είναι ακόμη επισφαλής. Ανά πάσα στιγμή, μπορεί υπό την πίεση των δανειστών, να ανακληθούν όλες οι πράξεις που αντίκεινται στα μνημόνια και να μας πάρει πάλι άδικα των αδίκων η μπάλλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίεση στον υπουργό να μη γίνει εκ νέου σφαγή δικαίων με κριτήριο την ρουλέττα. Αυτή είναι μία κόκκινη γραμμή που δεν πρέπει να παραβιαστεί. Να γίνει τώρα νομοθετική ρύθμιση ότι απαγορεύεται η συνολική κατάργηση των Τομέων/Ειδικοτήτων μας από την Εκπαίδευση.
Και κάτι ακόμη: Με τα χρήματα που χάσαμε τί θα γίνει; Εφ' όσον τεθήκαμε πραξικοπηματικώς σε διαθεσιμότητα, δεν πρέπει να μας αποδοθεί το ποσοστό του μισθού που μας παρακρατήθηκε;